-Kantoi Identiti@JomgelakFM-

PANAS! AIBKAN KELUARGA SI MATI??


Ramai yang tidak tahu antara kelebihan kita berkongsi status tentang kematian , ramai yang mendakwa cara itu SALAH seolah olah aib kan simati .......
Nak Tahu...

ABANG DAH TAK KUAT LA.......ermmm........

Inilah puncanya kenapa ada kala Map di Internet kita selalu lembab ....jauh tu dia nak pikul ikut TELUNJUK KITA hahahaha!
18SX.
Mampukah awak menafikan KENYATAAN  dibawah??

Nak Tahu...

PENYOKONG SAIFUL YANG PERLU ANDA TAHU....

Ubat untuk gila babi pun ada 

Apapun berlaku, rakyat tetap akan menjadi HAKIM yang mampu melihat dan menilai, tiada siapa bodoh dan tiada siapa mahu diperbodohkan .
Nak Tahu...

BAIK PUNYA PERLI JIKA MINYAK NAIK LAGI .......

Nasib baik ianya berlaku kat negara luar...kalau kat sini PERKASA dah kecoh dah ! hahaha
Rujuk gambar dibawah ......

Nak Tahu...

LIHAT LAH NOTE RM 10 ANDA SEKARANG?

Percuma gambar bogel kalau sanggup TOPUP kan......aduhaii!!

Bagi golongan yang berada, duit note RM50 lebih kerap dipegang dan lebih selalu berada dalam poket mereka, namun bagi golongan biasa macam kita, note RM10 lebih terasa dekat dengan diri ......
Nak Tahu...

LAWAK SYAITAN YANG LOGIK PADA AKALNYA.....

Dia tak tahu pemain tenis terkenal ni ADA DIBELAKANGNYA....hahadoii!

" Dah berumur ni elok ko dok masjid jer Din, jadi orang masjid dari ko duduk kelab dangdut tuuu" Nasihat Saedon pada rakannya yang cedera kerana bergadoh di kelab dangdut malam tadi.
Nak Tahu...

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Powered by Blogger.