-Kantoi Identiti@JomgelakFM-

PENJELASAN NELYDIA ISU GAMBAR SEKSINYA

PEMBACA
Dah jadi artis ni tak boleh kongsi gambar sebarang...setiap imej yang kita kongsikan di laman sosial seperti Facebook ataupun Twitter pasti menjadi isu lebih lebih lagi bila dipaparkan imej yang agak seksi dimata peminat.


Nelydia Senrose dikecam gara gara mahu berkongsi gambar percutiannya yang akan anda lihat dibawah nanti. Nak salahkan siapa? Peminat pun ada hak untuk bersuara......nak salahkan diri sendiri dah kita nak cuba kongsi dan menyimpan memori kenangan di internet.......



Jadi yang salah dalam hal ini ialah Anwar Ibrahim......miahahaha!

Macam manapun sebenarnya jika kita rajin dan tidak mahu terlibat dengan fitnah...ikuti penjelasan Nelydia ni yang merujuk kepada situasi sebenar. Benar atau tidak...kita tidak tahu tapi yang pasti jika itu bukan imej Nelydia kita yang MENGATA BERDOSA.......tapi jika itu imej Nelydia dia lah berdosa...mudah je kan kan kan .



0 Mesej diterima:

Post a Comment

Baik komen dari romen haha

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Powered by Blogger.